Cégünkről

Veszprémi vállalkozásunk 2004-ben Centrum Audit-V Kft. néven alakult meg. Cégünket azzal a céllal alapítottuk, hogy a kis- és középvállalkozásoknak olyan, -minden részletre kiterjedő- szakmai szolgáltatásokat nyújtson, melyek a mindennapi tevékenységük zavartalan ellátását biztosítják.

Munkatársaink több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek, naprakész friss információkkal, megbízható minőségi szakmai színvonallal állnak az ügyfelek rendelkezésére. A szakmai feladatokat munkatársaink magas színvonalon, mérlegképes könyvelői, közgazdasági, pénzügyi-számviteli, humán erőforrás, pályázatíró, könyvvizsgálói végzettséggel látják el.

A partnerekkel történő személyes kapcsolattartás kulturált és ügyfélbarát környezetben történik. Hamarosan elinduló ügyfélkapus rendszerünkön keresztül, partnereink naprakészen tájékozódhatnak cégük aktuális helyzetéről.

A vállalkozásokat az adótörvények és a kapcsolódó jogszabályok változásairól, valamint az aktuális információkról folyamatosan tájékoztatjuk. 

Amit kínálunk:

• Gazdálkodási tanácsadás

• Teljes körű könyvelés cégek, vállalkozók, társadalmi személyek részére

• Komplex bérszámfejtés, munkaügy, TB-ügyintézés

• Cégalapítással, átalakulással, végelszámolással kapcsolatos ügyintézés

• Adóhatóságok előtti teljes képviselet – felelősségvállalással

• Adótanácsadás és a minimális adókötelezettség kidolgozása

• Számviteli szabályzatok és iratminták elkészítése

• Könyvvizsgálat, igazságügyi könyvszakértés

• Hitelügyintézés, vállalkozások számára a megfelelő konstrukciók kiválasztása

• Pályázatírás, teljes körű lebonyolítása és követése a fenntarthatósági időszak végéig

• Üzleti levelezés (angol-francia-német)